klik here

Followers

Wednesday, March 9, 2011

aq nak baby macam ni....so cute haaaa...alala bucuk2....

anak itu bukan asset,tapi ianya sangat bernilai & perlu dijaga..........
asset skadar memperdaya,tapi nilai seorang anak itu akan memberikan kita manfaat di masa hadapan dengan mendidiknya mengikut acuan yang benar....

(perggghhhh...smaattt sial ayat aq)......=P

nak dpendekkan cite,aq nak menyatakan bahawa yang aq 'suke baby tomey'....Sekali lagi,aq tulis besar2 yg aq 'SUKE BABY TOMEY'......




aq buat entri ni coz aq tjumpe pic baby yang dilahirkan seberat 20 kg...ahhh...20 kg...????!!!!!!!!!
bapak berat giler (ayat pertama yg kluar dri mulut aq)huhu
baby ni d lahirkan d Iran.....


jom tgok pic baby ni....=)

*tapi jangan tgok lame2 tau...nnt dia nangis...huhu

 
tengok baby ni,rasa macam nak gigit jer kan pipi dia......huhuhu

                                                          
 kan,bapak die da gigit da.....=P


 geram plak aq tgok baby ni.....


next Guaseppi Rossi telebih makan....

oooooooooo......nak bukak mulut pon x larat...pipi berat...

rasa macam nak tumbuk pipi baby ni pon sedap gak...=P

  tgok jari die,macam puting susu botol kot...hahaha


tu mate ker kening...konpius.....

 hahahahahahahahahahaha......bulat kot baby ni.....
ha....da nak nangis da....x tauu.........ha aaa...x tau.....



x tau.......
                                                                         











 
nah kan da nangessss.......aq da inform tadi.....huhuu


P/S;teringin sangat nak ade anak macam ni...klu aq ada anak macam ni aq bawa men gusti la sial...hahahahahahaha




4 comments:

Ekha Miranda said...

ikut muke bapak ye la..brtuah ko dpt baby TOMEY camni..:)

munGe سلواني said...

comey giler..rse nak picit2 jugak...

CikNaa said...

macam nk meletop weyh!

ochi my name said...

c0mel d0k ..naaa law depan ku budak nie aq tendang+cubitt daa. hahah geram ny aq tg0k ..aduii

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total

get this

kaki blogger

KakiBLOGGER