klik here

Followers

Wednesday, March 30, 2011

Jasmine Slalu Hepi


satu lagi isu penghinaan Nabi Muhamad S.A.W menerusi laman sesawang ataupun internet....
MassyaAllah,apa da jadi dengan pemikiran manusia sekarang ni...?????

sungguhpun 'engkau' x pecaya ngn utusan Allah(Muhamad) itu sebagai Nabi terakhir,jangan ler suke2 jer nak kate bukan2....ayat ko bodo ko tau tak!!!!!@##$%*

macam nak tibai jer minah ni......

         
jangan biarkan Aqidah kite sebagai umat islam tergugat dengan bisikan Syaitan yg bernama jasmine ini....
teruskan berdoa,& berselawat kpda nabi junjungan kite,Nabi Muhamad S.A.W.....

8 comments:

Kimmy said...

Aku lihat kau ni emangnya emang sudah bnyk berubah... Update blog pasal kesedaran dan keagamaan... congratz Blogger...

boy VIP said...

alhamdulillah...aq ingin berubah wahai kimi....=P

Kimmy said...

Bagus ba kala kau mo berubah suda.. Aku pon risau tengok kau nih.. huhu~

boy VIP said...

ko ptt risaukn diri ko sndiri....

shazwani said...

huaaaaaa...ni la manusia..

boy VIP said...

biasa la tu...mulut x pnah mengucap...mmg cibai...=)

mohd fazly said...

c ansom boy bh ney

boy VIP said...

ui na,ko bai to long..=P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total

get this

kaki blogger

KakiBLOGGER